Hlavné menu


Voľné pracovné miesta

Postup zverejnenia štátnozamestnaneckého miesta, ktoré obsadzujeme výberovým konaním.
Výberové konanie sa zverejňujú na centrálnom portáli verejnej správy, link: https:/slovensko.sk/VK .

Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca obsadzuje služobný úrad výberovým konaním

a) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov služobného úradu v služobnom úrade (ďalej len „užšie vnútorné výberové konanie“),
b) zo štátnych zamestnancov a nadbytočných zamestnancov všetkých služobných úradov (ďalej len „širšie vnútorné výberové konanie“) alebo
c) zo štátnych zamestnancov všetkých služobných úradov a občanov, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby (ďalej len „vonkajšie výberové konanie“).
Štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca sa obsadzuje najskôr na základe vnútorného výberového konania. Ak nie je možné obsadiť štátnozamestnanecké miesto štátneho zamestnanca postupom podľa prvej vety, môže ho služobný úrad obsadiť na základe vonkajšieho výberového konania. Štátnozamestnanecké miesto vedúceho zamestnanca sa môže obsadiť na základe vnútorného výberového konania alebo na základe vonkajšieho výberového konania.
V zmysle zákona o štátnej službe osobný úrad zabezpečuje zverejnenie štátnozamestnaneckého miesta najmenej 15 pracovných dní od realizácie výberového konania.

 

 

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje (podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov) pohovor na obsadenie pracovnej pozície: Všeobecný administratívny pracovník

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: odbor podpory riadenia, Inšpekcia v sociálnych veciach

Dohodnutý druh práce: Koordinovanie požiadaviek a činností jednotlivých útvarov a odborov, spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé oddelenia a zabezpečenie ich plnenia.

 

Opis pracovných činností:

Plní určené úlohy pri vytváraní, adekvátnej transformácii a následnej evaluácii nastavených kritérií a podmienok psychologického poradenstva a podpory, s osobitným zameraním na posudzovanie a plnenie požiadaviek, vyplývajúcich z teórie a praxe pracovnej psychológie.    

V rozsahu určenom zamestnávateľom, zabezpečuje optimalizáciu nastavených determinantov personálneho koučingu, so zameraním na efektívnosť ich konfiguračného rozmiestnenia (v jednotlivých organizačných útvaroch zamestnávateľa).

Koordinuje a plní úlohy komplexného prístupu pri poskytovaní psychologického poradenstva a podpory, vrátane zmierňovania alebo eliminácie profesijnej psychologickej deprivácie, syndrómu vyhorenia alebo stavov zvýšenej psychickej záťaže v súvislosti s prácou ISV.

Poskytuje adresné psychologické poradenstvo a podporu pre organizačné útvary Inšpekcie v sociálnych veciach.

Tvorí politiku štandardov zvládania psychologickej záťaže a osobnostnej deprivácie vyplývajúcej z výkonu povolania vo sfére Inšpekcie v sociálnych veciach, a to v spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi.

Zabezpečuje úlohu kurátora psychologickej a výkonnostnej pohody na pracovisku.

Podieľa sa na tvorbe a aplikovaní nástrojov psychologickej prevencie proti syndrómu vyhorenia a profesijnej exklúzie a napätia.

Zabezpečuje operatívne činnosti súvisiace s agendou psychologického mapovania a profilovania.

Podieľa sa na realizácii hodnotiacich pohovorov a poradenských stretnutí s využitím koučovacieho prístupu.

Usmerňuje zamestnancov v oblasti efektívnej voľby a aplikácie vhodných nástrojov psychologického poradenstva a podpory ISV.

Plní úlohy podľa pokynov riaditeľa odboru.

V rámci proaktívneho prístupu samostatne vytvára (napr. s využitím kreatívnych techník kognitívneho spektra) psychologické metódy a komunikačné techniky, zamerané na posilnenie efektivity a metodickej integrity inšpekcie v sociálnych veciach.

V rozsahu svojej pôsobnosti predkladá návrhy na celkovú optimalizáciu a skvalitnenie organizácie a činnosti inšpekcie v sociálnych veciach.                

Participuje svojou činnosťou na vytváraní psychologických metód, komunikačných techník a nástrojov, ktoré kladne determinujú výkon inšpekcie v sociálnych veciach (v kontexte parametru časového kritéria).   

Na základe pokynov, podľa potrieb a požiadaviek zamestnávateľa  pomáha participantom výkonu inšpekcie v sociálnych veciach pri eliminácii a odstraňovaní zistenej psychologickej záťaže, deprivácie a malfunkcií, plynúcich z výkonu inšpekcie.   

Zverené pracovné úlohy plní tak, aby bola ním realizovaná pracovná činnosť, najmä psychologické poradenstvo a asistencia, orientované na saturáciu pozitívne ladených cieľov (nepriama eliminácia psycho-sociálnej záťaže a syndrómu vyhorenia (burnt-out efekt).         

Pri plnení pracovných úloh so statusom psychologického mentora prispieva k presadzovaniu zásad individuálneho prístupu ku všetkým osobám - recipientom výkonu inšpekcie v sociálnych veciach.

Vo svojej práci je povinný dbať na efektívne využitie korelácie medzi kladnými podnetmi psychologického poradenstva a humanizujúcimi aspektmi personálneho koučingu (t. j. v súvislosti s posilňovaním techník asertivity a sociálnej kohézie je povinný, byť nápomocný pri vytváraní podmienok pre nekonfliktné a efektívne riadenie výkonu inšpekcie v sociálnych veciach).  

Zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní svojej práce.

V prípade potreby a podľa pokynov generálneho/-ej riaditeľ/-ky Inšpekcie v sociálnych veciach poskytuje priame psychologické poradenstvo a pomoc určeným organizačným zložkám, resp. určeným zamestnancom útvaru Inšpekcie v sociálnych veciach.

Riadne hospodári s prostriedkami zverenými zamestnávateľom, ochraňuje majetok vo vlastníctve zamestnávateľa pred poškodením, stratou, zničením alebo zneužitím. Vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutým druhom práce a podľa pokynov zamestnávateľa.                                                                                                                                                                                                      

Pravidelné miesto: Seberíniho 2, Bratislava

 

Kvalifikačný predpoklad

Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Osobitný kvalifikačný predpoklad: nevyžaduje sa

Odborná prax: vítané - 3 roky, výhodou je prax v oblasti zamestnaneckej psychológie, prípadne v oblasti vzdelávania dospelých

 

Požiadavky

Jazykové znalosti: nevyžaduje sa

Študijný odbor: jednoodborové štúdium psychológie – vítané                                                                            

Počítačové znalosti: pokročilé znalosti a skúsenosti s prácou v prostredí MS Office, pokročilý používateľ internetu

Ďalšie požiadavky: komunikatívnosť, samostatnosť, analytické a komplexné myslenie, vodičský preukaz skupiny B

Plat: platová trieda 10 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práve vo verejnom záujem a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

 

Požadované doklady a prílohy:

  • žiadosť o zaradenie do výberového procesu
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • písomný súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom obsadenia pozície v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „pohovor na obsadenie pracovnej pozície“: Všeobecný administratívny pracovník

Termín podávania žiadostí je 29.04.2024 do 15.05.2024

Predpokladaný nástup od 1.6.2024

Trvanie pracovného pomeru: dohodou

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Lucia Gajanová

Telefón: 02/20462105

E-mail: lucia.gajanova@employment.gov.sk

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na obsadenie funkcie: manažér aktivity TSP KC - riaditeľ.

Počet obsadzovaných miest: 1

Organizačný útvar: odbor terénnej sociálnej a komunitnej práce / sekcia sociálnej a rodinnej politiky

Dohodnutý druh práce: Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Opis pracovných činností

• personálne riadi a koordinuje zamestnancov odboru sociálnej a komunitnej práce vrátane referátov terénnej sociálne práce a komunitnej práce,

• v spolupráci s vecne príslušným organizačným útvarom koordinuje aktivity národného projektu terénna sociálna práca a komunitné centrá,

• v spolupráci s vecne príslušným organizačným útvarom strategicky plánuje a pripravuje výzvy, sleduje plnenie plánovaných aktivít a reaguje na prípadné zmeny pri implementácií národného projektu,

• pripravuje metodické podklady v oblasti rozvoja terénnej sociálnej práce a komunitnej práce so zameraním na sociálnu inklúziu marginalizovaných rómskych komunít a iných skupín ohrozených sociálnym vylúčením,

• kontroluje dodržiavanie zmluvy o poskytnutí NFP, časového harmonogramu národného projektu a dosahovanie čiastkových cieľov,

• participuje s vecne príslušným organizačným útvarom na  vypracovaní legislatívnych zámerov pred prípravou návrhov zákonov a na príprave návrhov všeobecne záväzných právnych predpisov,

• participuje s vecne príslušným organizačným útvarom na vypracovaní stratégie, koncepcie, návrhov reforiem analýz v oblasti sociálnych služieb a v oblasti sociálnej inklúzie marginalizovaných rómskych komunít, v oblasti prevencie a ukončovania bezdomovstva a iných skupín ohrozených sociálnym vylúčením,

• pripravuje a realizuje vzdelávanie aktivity, odborné tematické stretnutia a supervízie v rámci odboru,

• spolupracuje s inými odbormi, oddeleniami, zadáva požiadavky do plánu verejného obstarávania, participuje na aktivitách publicity,

• plní ďalšie úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného zamestnanca;

• v zmysle svojho pracovného zaradenia dodržiava a plní úlohy, ktoré jej vyplývajú z riadiacej dokumentácie pre relevantný operačný program počas platného programového obdobia ako aj ostatných záväzných predpisov a vnútorných usmernení;

• postupuje v zmysle interných riadiacich aktov.

Pravidelné miesto výkonu: MPSVR SR – Špitálska 4,6, Bratislava

Kvalifikačný predpoklad: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;

Ďalšie požadované predpoklady, schopnosti  a osobnostné predpoklady:

  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • bezúhonnosť,
  • adaptabilita a flexibilita,
  • schopnosť pracovať pod tlakom,
  • rozhodovacia schopnosť,
  • komunikačné zručnosti,
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie,
  • riadiace schopnosti.

 

Odborná prax:

  • odborná 2  ročná prax v oblasti sociálnych vecí a rodiny alebo verejnej politiky a verejnej správy alebo v oblasti vzdelávania je výhodou,                                                                 
  • prax v oblasti projektového riadenia – vítaná.

Iné kritériá a požiadavky: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint,;

Plat: platová trieda 9 v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení  niektorých zákonov.

Trvanie pracovného pomeru: na dobu neurčitú

Požadované doklady a prílohy:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia vysvedčenia, alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
  • písomný súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom obsadenia pozície v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v dokladoch.

Žiadosť s dokladmi a prílohami doručte do podateľne Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, alebo poštou na adresu: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, osobný úrad, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava, v obálke označenej heslom: „Výberové konanie na obsadenie pozície: Manažér aktivity TSP KC – riaditeľ.

Termín podávania žiadostí je od 9.5. do 16.5.2024

Predpokladaný nástup od 15.06.2024

Kontakt pre poskytnutie informácií:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Jana Hricková

Telefón: 02/2046 2121

E-mail: jana.hrickova@employment.gov.sk